ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 1244
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 1/8/23 – 11/11/23
ΩΡΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: 208.00
Πιστωτικες Μοναδες ECVET: 8.32
Επιστημονική Ευθύνη: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗΣ
Ακαδημαϊκή Ευθύνη: ΜΟΣΧΟΣ ΨΙΜΟΥΛΗΣ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ Μαθημάτων: 13/11/2023 – 17/03/2024
Διαρκεια: 4 μήνες και 5 ημέρες
Αρχικό Κόστος: 350,00 €
Περιγραφή Προγράμματος
Το πρόγραμμα «Πωλήσεις και Διαχείριση Κρατήσεων Ξενοδοχείων» αποσκοπεί στην εκπαίδευση υπαλλήλων του κλάδου της Φιλοξενίας που θέλουν να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στις κρατήσεις και τις τεχνικές πωλήσεων υπηρεσιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Δεδομένης της ραγδαίας αύξησης του τουρισμού και την έναρξη λειτουργίας πολλών νέων μονάδων φιλοξενίας σε όλη την Ελλάδα, οι υπάλληλοι των τμημάτων κρατήσεων θα πρέπει να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τα κατάλληλα εφόδια που θα τους επιτρέψουν να πετύχουν την αύξηση πωλήσεων, την άρτια εξυπηρέτηση πελατών, την ενίσχυση της απόδοσης του καταλύματος και την ανάδειξη των ίδιων ως επαγγελματίες του τουρισμού.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει μία σειρά από ενότητες όπως Δημιουργία και Διαχείριση Κρατήσεων, Τεχνικές και Διαδικασίες Πωλήσεων, Εξυπηρέτηση Επισκεπτών και Αντιμετώπιση Παραπόνων, Προώθηση Πωλήσεων στο Διαδίκτυο, Δημιουργία και Έλεγχος Συμβολαίων, Επεξεργασία Πολιτικών Συμβολαίων και Διαχείριση Ψηφιακών Καναλιών Διανομής που θα συμβάλουν στην επίτευξη των παραπάνω. Ο συνδυασμός σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα παρέχει όλες τις δεξιότητες στους εκπαιδευόμενους ώστε να διευθετούν αποτελεσματικά κρατήσεις πελατών από διαφορετικά κανάλια διανομής, και να χρησιμοποιούν μεθόδους που θα ενισχύσουν τις πωλήσεις της επιχείρησης.
Οι ανάγκες που θα καλύψει το πρόγραμμα είναι η περαιτέρω βελτίωση των εργασιακών προσόντων και η ανάδειξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων, που μπορούν να αξιοποιηθούν στον ιδιωτικό τομέα της οικονομικής επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Αυτό επιτυγχάνεται τόσο σε προσωπικό, όσο και επαγγελματικό επίπεδο, καθότι οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες εκείνες γνώσεις και θα έχουν αναπτύξει τις επιπλέον δεξιότητες, καθώς και τις θετικές στάσεις, σχετικά με το αντικείμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος και την ομαδική τους συνεργασία, οι οποίες θα τους προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Η εκπαιδευτική μεθοδολογία του προγράμματος επιμόρφωσης είναι ο συνδυασμός των εκπαιδευτικών τεχνικών, όπως: Διάλογος μέσω διαδικτύου και forum – Online ατομικές/ομαδικές ασκήσεις – Εκπαιδευτικές ταινίες τα οποία αποτυπώνουν τις προτιμώμενες
τυπολογίες συμπεριφορών και προτείνουν κατάλληλες λύσεις.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:
1. Δημιουργεί και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις κρατήσεις ενός ξενοδοχείου από διαφορετικά κανάλια διανομής.
2. Αναπτύσσει πολιτικές πωλήσεων υπηρεσιών συμβάλλοντας στην ενίσχυση της απόδοσης του οργανισμού.
3. Συμμετέχει στην σύνταξη και την επιμέλεια των συμβολαίων των ξενοδοχείων με τα τουριστικά γραφεία και τους Tour Operators.
4. Βελτιώνει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.
5. Γνωρίζει τους γενικούς όρους συναλλαγών και το νομικό πλαίσιο των συμφωνητικών που υπογράφονται ανάμεσα στις
ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τους τουριστικούς μεσάζοντες.
6. Σχεδιάζει και να εφαρμόζει στρατηγικές διαδικτυακών πωλήσεων για μονάδες φιλοξενίας.
1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης
Online Εξ Αποστάσεως
2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης
Το πρόγραμμα ακολουθεί τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning), δομείται σε 4 διδακτικές ενότητες
που μοιράζονται σε συνεδρίες και περιλαμβάνει τις ακόλουθες δραστηριότητες:
48 ώρες διδασκαλίας (3 ώρες/συνεδρία) όπου η/ο εκπαιδεύτρια/ευτής παραδίδει διαλέξεις ανά συνεδρία σε τακτά χρονικά διαστήματα με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.
160 ώρες ασύγχρονης διδασκαλίας (10 ώρες/συνεδρία), όπου οι εκπαιδευόμενοι μελετούν το υλικό κάθε συνεδρίας και αξιολογούνται με τεστ πολλαπλών ερωτήσεων από την/ον εκπαιδεύτρια/ευτή, κατά τη διάρκεια κάθε ενότητας. Οι εκπαιδεύτριες/ευτές θα είναι διαθέσιμοι και θα παρακολουθούν την πορεία της μελέτης του υλικού.
Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος, χορηγείται σε ηλεκτρονική μορφή «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης» (πιστοποιητικό μη τυπικής εκπαίδευσης) από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου, σύμφωνα με το Άρθρο 48 Παρ. 1. περ. θ’ του Ν.4485/2017 το οποίο έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την πιστοποίηση και τη μοριοδότηση των προγραμμάτων του από τους αρμόδιους στην Ελλάδα φορείς.
Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ακολουθώντας το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Πιστοποίησης της Δια Βίου Μάθησης, απονέμει εκτός από το «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης» επίσης και «Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού», στο οποίο αναγράφονται αναλυτικά, μεταξύ άλλων, τα γνωστικά αντικείμενα (Διδακτικές Ενότητες) στα οποία συμμετείχε ο/η επιμορφούμενος/η, οι ώρες επιμόρφωσης που ολοκλήρωσε,
καθώς και οι Πιστωτικές Μονάδες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ECVET) που διασφαλίζονται και τις οποίες μπορεί να «μεταφέρει» προς αναγνώριση από εκπαιδευτικούς ή/και επαγγελματικούς φορείς της Ευρώπης. Επίσης, ορίζεται ότι κάθε ώρα επιμόρφωσης αντιστοιχεί σε 0,05 μονάδες ECVET.
Το «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης» του Προγράμματος και το «Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού» εκδίδονται αποκλειστικά και μόνο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και υπογράφονται από τον/ην Επιστημονικά Υπεύθυνο/η του Προγράμματος και τον/ην αρμόδιο/α Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Η εκπαίδευση μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Όμως συμπληρωματικά και με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά περίπτωση πραγματοποιείται και σύγχρονη μάθηση μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Ειδικότερα, η διαδικασία υλοποίησης του επιμορφωτικού προγράμματος έχει ως ακολούθως:
1. Ο συνεργαζόμενος φορέας αναλαμβάνει την παροχή σε εκμεταλλεύσιμη ηλεκτρονική μορφή εκπαιδευτικού υλικού για το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης.
2. Η μεθοδολογία του προγράμματος ακολουθεί τις προδιαγραφές που έχει ορίσει το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
3. Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω ΤΠΕ στη διδασκαλία και με την χρήση κατάλληλης πλατφόρμας επικοινωνίας με τους /ις επιμορφούμενους/ες.
4. Παρακολούθηση μαθημάτων με τη χρήση κατάλληλων εφαρμογών παρουσιάσεων και κριτική ανάλυση με τη χρησιμοποίηση θεωρητικών απόψεων που αποτυπώνονται γραπτώς σε εργασία.
Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού γίνεται σταδιακά και σε τακτική βάση. Το εκπαιδευτικό υλικό θα βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό, ενώ υποστηρίζεται η δημιουργία και αξιοποίηση πολυμεσικού υλικού σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης e-learning του συνεργαζόμενου φορέα. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.
Η αξιολόγηση βασίζεται στις αρχές της δια βίου μάθησης και διεξάγεται με πολλαπλούς και συχνά συμπληρωματικούς τρόπους, στοχεύοντας, κατ’ εξοχήν, στην αποτίμηση της επίτευξης των μαθησιακών στόχων και αποτελεσμάτων της Διδακτικής Ενότητας εκ μέρους των επιμορφούμενων. Μπορεί να συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη συμμετοχή στις ανατεθείσες δραστηριότητες, τεστ αξιολόγησης ή/και αυτοαξιολόγησης ή/και την εκπόνηση εργασιών.
Η αξιολόγηση της επίτευξης των μαθησιακών στόχων των επιμέρους ενοτήτων και του προγράμματος συνολικά των εκπαιδευόμενων περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
1. Συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας) (30%)
2. Συμμετοχή στις δραστηριότητες της ασύγχρονης διδασκαλίας των εκπαιδευόμενων μέσω της πλατφόρμας που σε τακτά χρονικά διαστήματα θα αξιολογείται από τους/ις εκπαιδευτές/εύτριες (70%).
Περίγραμμα Προγράμματος
Περιγραφή | Στην συγκεκριμένη ενότητα οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να μάθουν σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων υπηρεσιών ξενοδοχείων όπως και μεθόδους επικοινωνίας για την αύξηση των κερδών της επιχείρησης αλλά και την ικανοποίηση πελατών. |
Έναρξη | 09/01/2023 |
Λήξη | 19/02/2023 |
Ώρες | 78.00 |
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΜΟΣΧΟΣ ΨΙΜΟΥΛΗΣ |
Συνεδρίες | 1 Τεχνικές Πωλήσεων |
2 Προώθηση Πωλήσεων | |
3 Ανάλυση της τουριστικής αγοράς και του ανταγωνισμού | |
4 Προώθηση πωλήσεων στο Διαδίκτυο | |
5 Προώθηση πωλήσεων με σύγχρονα μέσα | |
6 Εξυπηρέτηση επισκεπτών και διαχείριση παραπόνων |
Περιγραφή | Οι εκπαιδευόμενοι μέσω αυτής της ενότητας θα αποκτήσουν ολοκληρωμένες γνώσεις και ικανότητα αντίληψης όλων των επιμέρους χαρακτηριστικών του τμήματος κρατήσεων ξενοδοχείων με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης του και την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης ως σύνολο. |
Έναρξη | 20/02/2023 |
Λήξη | 19/03/2023 |
Ώρες | 78.00 |
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΜΟΣΧΟΣ ΨΙΜΟΥΛΗΣ |
Συνεδρίες | 1 Δημιουργία κρατήσεων |
2 Διαχείριση και έλεγχος κρατήσεων | |
3 Διαμόρφωση πολιτικών τιμών και ακυρώσεων. Δημιουργία προσφορών. | |
4 Διαχείριση ψηφιακών καναλιών διανομής (Α) | |
5 Διαχείριση ψηφιακών καναλιών διανομής (Β) | |
6 Επικοινωνία για διευθέτηση κρατήσεων |
Περιγραφή | Στην ενότητα αυτή μέσα από τις διαλέξεις και τον έλεγχο παραδειγμάτων, μελετών περίπτωσης (case studies) και ασκήσεων, οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν εύκολα και με κατανοητό τρόπο τις διαδικασίες σύνταξης συμβολαίων ξενοδοχείων με Τουριστικά Γραφεία, Wholesalers και Tour Operators, τους όρους και κανόνες που περιλαμβάνουν όπως και το νομικό πλαίσιο |
Έναρξη | 20/03/2023 |
Λήξη | 26/03/2023 |
Ώρες | 26.00 |
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΜΟΣΧΟΣ ΨΙΜΟΥΛΗΣ |
Συνεδρίες | 1 Δημιουργία και επεξεργασία όρων και πολιτικών συμβολαίων ξενοδοχείου. Διαχείριση και έλεγχος |
2 Συμβόλαια με Τουριστικά Γραφεία, TA – Wholesalers και Tour Operators. Γενικοί όροι συναλλαγών και Νομικό πλαίσιο |
Περιγραφή | Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν τις δυνατότητες των λογισμικών προγραμμάτων διαχείρισης κρατήσεων και τις προοπτικές που δημιουργούνται για τις μονάδες φιλοξενίας μέσω εφαρμογής ψηφιακών τεχνολογιών. |
Έναρξη | 27/03/2023 |
Λήξη | 02/04/2023 |
Ώρες | 26.00 |
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΜΟΣΧΟΣ ΨΙΜΟΥΛΗΣ |
Συνεδρίες | 1 Εισαγωγή στα προγράμματα διαχείρισης ξενοδοχείων PMS. Δημιουργία και διαχείριση κρατήσεων |
2 Προηγμένα συστήματα πληροφορικής και επικοινωνίων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις |
ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (ΕΕ) 2016/679
Ενημέρωση συμμετεχόντων και συμμετεχουσών για την καταγραφή των τηλεσυνεργασιών κατά τη συμμετοχή σε εξ αποστάσεως μαθήματα στα Επιμορφωτικά Προγράμματα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης
(ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)
Από τις 29/8/2019 ισχύει ο Εθνικός Νόμος 4624/2019, ο οποίος αντικαθιστά το ισχύον Εθνικό Νομοθετικό Πλαίσιο για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και εξειδικεύει την Εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR) στη χώρα μας.
Στο πλαίσιο αυτό, θα επιθυμούσαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι τηλεσυνεργασίες, στις οποίες θα συμμετέχετε κατά τη διάρκεια των εξ αποστάσεως μαθημάτων για τις εκπαιδευτικές ανάγκες του Επιμορφωτικού Προγράμματος “Πωλήσεις και Διαχείριση Κρατήσεων Ξενοδοχείων”, έχει αποφασιστεί από τα αρμόδια όργανα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) (αριθμ. Απόφασης 2η/17.12.2018) ότι μπορούν να καταγράφονται, εφόσον συμφωνεί ο Διδάσκων ή η Διδάσκουσα.
Στο πλαίσιο αυτό, τα προσωπικά δεδομένα που θα καταγράφονται περιλαμβάνουν ονοματεπώνυμα συμμετεχόντων και συμμετεχουσών, καθώς και φωνητική και οπτική συμμετοχή τους κατά τη διάρκεια των μαθημάτων εξ αποστάσεως.
Ο σκοπός της επεξεργασίας των ως άνω προσωπικών δεδομένων που αποτυπώνονται, είναι η περαιτέρω υποβοήθηση και ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε το υλικό να είναι διαθέσιμο στους συμμετέχοντες και στις συμμετέχουσες για περαιτέρω επαναληπτική μελέτη.
Η πρόσβαση στις καταγεγραμμένες συνεδρίες θα είναι δυνατή μόνο από τους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες που είναι εγγεγραμμένοι και εγγεγραμμένες στο συγκεκριμένο μάθημα, τους διδάσκοντες και διδάσκουσες του μαθήματος και τους διαχειριστές και διαχειρίστριες του πληροφοριακού συστήματος που χρησιμοποιείται για τις ανάγκες των μαθημάτων.
Οι καταγεγραμμένες τηλεσυνεργασίες θα διατηρούνται μέχρι τη λήξη του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους και έπειτα θα διαγράφονται οριστικά.
Μάθε περισσότερα!
Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!
Course Features
- Lectures 16
- Quizzes 0
- Duration 75 days
- Skill level All levels
- Language Ελλληνικά
- Students 0
- Assessments Yes